10 Technieken om paniekaanvallen te stoppen – de small optie

10 Technieken Om Paniekaanvallen Te Stoppen
Small

Stel je voor dat je alle afspraken kunt maken die je had willen maken, omdat je je geen zorgen meer maakt over paniekaanvallen.

Dat je kunt genieten van de hele voorstelling in een bioscoop of theater, omdat je niet meer bezig bent waar de uitgangen zijn en hoe snel je ze kunt bereiken.

Of dat je voorbereid bent op ieder potentieel spannend moment, omdat je weet dat je er zonder kleerscheuren uit komt. Dat je de volledige controle hebt over hoe je lichaam reageert.

Dat is waar deze 10 technieken je naar toe begeleiden.

Wat is inbegrepen?
Informatie:

tips om direct een paniekaanval te stoppen,

alle informatie die je nodig hebt om de controle op je lichaam terug te krijgen, en

informatie om de klachten op de lange termijn te laten verdwijnen.

 

Waarde:

€47,50

 

 

Oefeningen:

om je aanvallen direct te stoppen,

om vijf minuten te ontspannen, en

hyperventilatie te laten verdwijnen.

 

Waarde:

€75,00

 

Paniekknop;

direct contact wanneer het je niet lukt uit je hyperventilatie aanval te komen,

24 uur per dag.

 

Waarde:

€45,00

 

Dit krijg je nu voor slechts €9,00.
Schrijf je hier in

10 technieken

Is dit de geschikte cursus voor jou?
Je hebt last paniekaanvallen die af en toe op komen. Niet ernstig genoeg om hulp te zoeken, maar vervelend genoeg om aan te pakken.
Je gaat nog steeds naar sociale activiteiten en werk, maar je merkt dat de angst voor een paniekaanval je de neiging geeft thuis te blijven.
Je wilt volledig zelfstandig aan de slag met de theorie en oefeningen, en je hebt geen extra hulp nodig.
Je hebt last van hardnekkige spanningsklachten die je niet meer zelfstandig onder controle kunt krijgen.

Je wilt een diepgravend onderzoek naar de oorzaak van je klachten.
Je wilt volledige begeleiding in het oplossen van je klachten.

De kans bestaat dat je eenvoudig op te lossen hyperventilatieklachten laat verergeren in stressklachten, of misschien zelfs een burn out. Dat je niet alleen afspraken moet afzeggen vanwege klachten, maar dat je tijd vrij moet maken om aan je herstel te werken.

Wanneer je de klachten nu aanpakt, nu ze nog niet zo ernstig zijn, voel je je binnen een week als herboren.

Lees hier wat de 10 technieken Paula gebracht hebben.

 

MisjaAdempreneur
In een niet al te ver verleden heb ik gewerkt als psychosomatisch fysiotherapeute.
Dat betekent dat ik niet alleen de basis kennis van het bewegingsapparaat heb geleerd, maar een extra opleiding heb gedaan om te leren hoe dat bewegingsapparaat om gaat met stress.

In die tijd heb ik veel patiënten gezien met hyperventilatie en paniekaanvallen. Ze werden verwezen door een huisarts met als aanbeveling ‘Mindfulness’ als behandeling.
Wat me op viel, is dat ik een heel traject had uitgestippeld voor deze patiënten voordat ze binnen kwamen, en dat ik ze bij de tweede behandeling hoorde zeggen: ‘Maar ik heb eigenlijk nergens meer last van.’ Allemaal!

Binnen één behandeling wisten al deze patiënten

  • wat er in het lichaam gebeurde, en
  • waarom dat in hun lichaam gebeurde.

En dan hadden we nog niet eens een groot onderzoek naar de oorzaken gedaan.

Dat niet alleen; ik heb in een recenter verleden voor de tweede keer mogen ervaren wat paniek en hyperventilatie met je lijf en leden kan doen.
Want ja: ik kan mijn eigen klachten binnen een half uur analyseren en oplossen, en ja: ik vergeet dat ik dat regelmatig bij mag houden als ik niet in stressvolle situaties leef.

 

Met deze 10 technieken om je paniekaanval te stoppen, heb je een volledig pakket in handen dat met 10 technieken om je paniekaanvallen te stoppen en te voorkomen.